Thursday, November 22, 2012

Aku Buntu~




Tak tau di mana silapnya.. Aku seakan lemah tok mengapai cintanya.. Mukin dek pengalaman lalu..Aku takut tuk dikecewakan lagi.. Jujur ku akui.. Ade getar di hati ini.. Tiap kali mengingatkan dia..Separuh jiwaku mengatakan terimalah dia sebagai yang hakiki.. Separuh jiwa lagi berhati-hatilah kamu takut terluka nanti.. Aku buntu.. Seandainya die berlalu pergi.. Berkecai lagilah sekeping hati..

Aku tidak tahu bagaimana untuk mengatakan kepadanya.. Jangan pernah berhenti mencintai diriku..Genggam eratlah diriku.. Buktikanlah yang kau memang tercipta untukku..  Pada Allah Maha Pecipta.. Bukalah hatiku tuk menerima dia.. Seandainya memang dia jodoh yang terhalal buat ku.. Sesungguhnya, aku hanya bisa berpujangga.. pada entri yang tidak seberapa...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails