Thursday, September 27, 2012

Aku Seorang Penakut~


Dahulu ku simpan utuh cintaku. Aku berjanji akan kuberikan pada yang selayaknya. Pada seseorang yang akan mengikat cinta itu dengan ikatan perkahwinan.. Suatu saat dulu, t’lah ku berikan cinta ini padanya.. Permulaan yang cukup indah tapi kecundang jua akhirnya. Saat itu aku yakin dialah arjuna ku, tapi ternyata aku silap percaturan. Dia t’lah menghancur hatiku lantas membekukannya..

Aku takut untuk bercinta lagi.  Aku takut ‘tuk terluka dan menangis lagi. Yaa… aku akui aku seorang PENAKUT. Maaf aku lafazkan jika perasaan takutku ini t’lah menyakitkan hati yang lain. Serius, diri ini tiada niat ‘tuk mempermainkan hati sang Adam. Tapi sesungguhnya aku belum cukup kuat ‘tuk bercinta lagi. Apa yang termampu adalah menunggu jodoh halalku yang menjadi rahsia aku dan Dia~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails